ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Pages

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ... ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ !!!!!

Μειωμένο έως και 50% το κόστος της διαμονής σε Σάμο, Λέσβο, Χίο, Κω και Λέρο για το διάστημα από τις 20 Αυγούστου μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου - Έμμεση παραδοχή της κυβέρνησης ότι η πολιτική της στο μεταναστευτικό έπληξε τα εν λόγω νησιά

Λίγο πριν κλείσει η «high season» για τα ξενοδοχεία, περί το τέλος Αυγούστου, οι ξενοδόχοι των νησιών που είδαν φέτος την τουριστική κίνηση στις περιοχές τους να μειώνεται, εξαιτίας του προσφυγικού ζητήματος, προχωρούν σε εκπτώσεις έως και 50%, προκειμένου να προσελκύσουν τους Έλληνες τουρίστες.

Πιο συγκεκριμένα, ανταποκρινόμενες στην πρόταση συνεργασίας του υπουργείου Τουρισμού, με στόχο την τόνωση της τουριστικής κίνησης, οι Ενώσεις Ξενοδόχων Σάμου, Λέσβου, Χίου, Κω και Λέρου, στη βάση των δυνατοτήτων που έχουν τα ξενοδοχεία σε κάθε περιοχή, προσφέρουν έως και 50% μειωμένες τιμές δωματίων και ελκυστικές προσφορές σε πακέτα διαμονή για το διάστημα από τις 20 Αυγούστου μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.

Πρόκειται, όπως είναι εμφανές, για τα ελληνικά νησιά που κλήθηκαν να σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος των προσφυγικών-μεταναστευτικών ροών καθ' όλο το προηγούμενο διάστημα.

Εμμέσως, η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι η κυβέρνηση αναγνωρίζει πως η πολιτική της στο ζήτημα του προσφυγικού έπληξε τα εν λόγω νησιά, που είδαν τους Έλληνες -και ξένους- παραθεριστές να επιλέγουν άλλους προορισμούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον τζίρο τους και εν γένει για τις τοπικές οικονομίες, που υπέστησαν βαρύ πλήγμα.

Παράλληλα, τo υπουργείο Τουρισμού με τον ΕΟΤ, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όπως αναφέρεται σε σχετικό τηλεγράφημα, προχωρά σε στοχευμένες δράσεις προβολής και επικοινωνίας με ειδικά βίντεο κλιπ παραγωγής του ΑΠΕ, τα οποία θα προωθηθούν στο εξωτερικό και θα προβάλλονται σε ξένα ΜΜΕ, στο Διαδίκτυο και στα social media και μέσα από επικοινωνιακές δράσεις των Γραφείων Εξωτερικού για την ευρεία απήχησή τους στο ξένο ταξιδιωτικό κοινό.

Τα βίντεο κλιπ θα αναδεικνύουν τα νησιά ως ελκυστικούς προορισμούς, θα προβάλλουν τις φυσικές τους ομορφιές και τα αξιοθέατα του κάθε προορισμού και θα αποτυπώνουν τις θετικές εντυπώσεις και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των ξένων και Ελλήνων επισκεπτών μέσα από τις προσωπικές τους μαρτυρίες.

Τα βίντεο κλιπ των προορισμών όπως επίσης και οι προσφορές των Ενώσεων Ξενοδόχων των πέντε νησιών  θα προβληθούν εκτενώς από το ΑΠΕ στην Ελλάδα, με στόχο την ευρεία ενημέρωση του ελληνικού ταξιδιωτικού κοινού. 

Όπως επισημαίνει το υπουργείο, μέχρι σήμερα:

- Πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 35 ταξίδια εξοικείωσης (fam trips και press trips) για tour operators, ξένους δημοσιογράφους, travel bloggers και διεθνή ΜΜΕ από τις αγορές- στόχους. 
    
- Στο πλαίσιο των φετινών προγραμμάτων συνδιαφήμισης  με τους μεγαλύτερους tour operators της Ευρώπης, υλοποιήθηκαν ειδικά προγράμματα προώθησης και προβολής των προορισμών του Αν. Αιγαίου
    
- Τα νησιά προβάλλονται σημαντικά μέσα από τις  καμπάνιες του ΕΟΤ στις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες, αλλά και μέσω δορυφορικών τηλεοπτικών καναλιών σε παγκόσμια μετάδοση, με ορίζοντα έως και τα τέλη Νοεμβρίου για την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής. 
    
- Οι προορισμοί έχουν προνομιακή προβολή στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού όπου ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο.
    
- Σε εξέλιξη βρίσκεται και θα διαρκέσει έως τα τέλη Νοεμβρίου το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού  με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και του ΟΑΕΔ και κατόπιν  συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού,  που περιλαμβάνει διπλάσιο αριθμό διανυκτερεύσεων σε καταλύματα των πέντε νησιών και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση των δικαιούχων του ΟΑΕΔ που θα επιλέξουν αυτούς τους προορισμούς. 

Πηγή: protothema

Lesvos Voice: Όλα αυτά είναι .."άλλα λόγια να αγαπιόμαστε".. θα προσπαθήσουν λέει να φέρουν Έλληνες τουρίστες στα νησιά τον Σεπτέμβρη !!! ...καλά οι άνθρωποι μας δουλεύουν "ψιλό γαζί" και το χειρότερο είναι ότι νομίζουν ότι ..ναι μπορούν να μας δουλεύουν...

Αλήθεια για ποιους Έλληνες τουρίστες λένε;;... αυτούς που είναι "τελειωμένοι" από την οικονομική κρίση;;; 

Για αυτούς που έχουν παιδιά και τον Σεπτέμβρη θέλουν να πάνε στο σχολείο με ότι έξοδα συνεπάγεται αυτό;; 

Γι αυτούς που θέλουν να πληρώσουν την πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ και θα πρέπει να μαζέψουν το απαραίτητο ποσό;; 

Για αυτούς που ακόμα πληρώνουν τον φόρο εισοδήματος;; 

Αυτούς του Έλληνες που ψάχνουν με .."νύχια και με δόντια" ένα φθηνό προορισμό κοντά στην Αθήνα ή γενικά στον τόπο τους, για να μην έχουν ακτοπλοϊκά εισιτήρια και να μπορέσουν έτσι να κερδίσουν έστω και μια μέρα παραπάνω στις διακοπές τους;;; 

Για τους Έλληνες που είναι άνεργοι και δικαιούνται κοινωνικό τουρισμό αλλά είναι λογικό να έχουν άλλες προτεραιότητες;;;

Τέτοιο παραμύθι δεν ...υπάρχει !!!!!!!

Και το χειρότερο ;; ...συνεχίζουν σαν να μη συμβαίνει τίποτα... 

Σε ότι αφορά την προβολή στο εξωτερικό και τους "ξένους" τουρίστες... το "άλλο με τον Τοτό το ξέρετε" ;;;

Αύγουστιάτικα θα κάνουν προβολή για να έρθουν τουρίστες τον Σεπτέμβρη !!!! 

Μα ποιος τους πιστεύει επιτέλους;;;... αλήθεια ποιος;;;;






Lesvos Voice...αν μας θεωρείτε χρήσιμους

προτείνετε την σελίδα μας στο fb 


και στους φίλους σας !!! 

Ευχαριστούμε !!



www.lesvosvoice.blogspot.gr  

                   .....Εδώ σχολιάζουμε την Είδηση !!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.