Άκαρπη απέβη τελικά η διαδικασία-εξπρές του υπουργείου Ναυτιλίας για να βρει μέσα σε πέντε ώρες το απόγευμα της Τρίτης επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο για να σταλεί στη Μυτιλήνη προκειμένου να μετατραπεί σε πλωτό hot spot πριν ξεκινήσει η 48ωρη απεργία της ΠΝΟ.
Έτσι σε νέο διαγωνισμό για τη ναύλωση πλοίου, προκειμένου να φιλοξενηθούν μετανάστες και πρόσφυγες από τον καταυλισμό της Μόριας, προχώρησε το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ο εκπρόσωπος της εταιρείας European Management Company που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό δεν προσήλθε ως την Τετάρτη στις 3.00 το μεσημέρι στην Ακτή Βασιλειάδη για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και την κατάθεση εγγυητικής επιστολής.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν την προσφορά τους σε σφραγισμένο φάκελο στην Επιτροπή Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων των Τακτικών Διαγωνισμών και των Διαδικασιών Διαπραγμάτευσης Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μέχρι την Παρασκευή 23.9.2016 και ώρα 9:00 π.μ.
Ο σχετικός μειοδοτικός διεθνής διαγωνισμός, συνολικού προϋπολογισμού 37.400 ευρώ την ημέρα συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και κρατήσεων, είχε ανατεθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης του υπουργείου Ναυτιλίας στην εταιρεία European Management Company αντί 28.520 ευρώ την ημέρα, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων και ΦΠΑ.
Οι υπηρεσίες μίσθωσης και ναύλωσης του πλοίου της εταιρείας ήταν διάρκειας ενός μήνα, από 21.9.2016 έως 21.10.2016 με δυνατότητα παράτασης έως 21.11.2016.
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του υπουργείου Ναυτιλίας σε κάθε έναν από τους επιβαίνοντες φιλοξενούμενους μετανάστες και πρόσφυγες θα έπρεπε να παρέχεται κάθε έξι ώρες δωρεάν τουλάχιστον ένα μπουκάλι 750 ml νερό και δωρεάν πρόγευμα πρόχειρης τροφής τουλάχιστον ένα σάντουιτς άνευ χοιρινού κρέατος.
Επίσης στο πλοία θα πρέπει να παρέχονται βασικές υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ύπαρξη φαρμακείου για την αντιμετώπιση πρωτογενών περιστατικών)
Σημειώνεται ότι η πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη ναύλωση πλοίου, προκειμένου να φιλοξενηθούν πρόσφυγες και μετανάστες από τον καταυλισμό της Μόριας στη Μυτιλήνη, δεν είχε κοινοποιηθεί στον ΣΕΕΝ (Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας) από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, κάτι που προκάλεσε τις αντιδράσεις ορισμένων ναυτιλιακών εταιρειών.
Πηγή: Το Βήμα
Έτσι σε νέο διαγωνισμό για τη ναύλωση πλοίου, προκειμένου να φιλοξενηθούν μετανάστες και πρόσφυγες από τον καταυλισμό της Μόριας, προχώρησε το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ο εκπρόσωπος της εταιρείας European Management Company που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό δεν προσήλθε ως την Τετάρτη στις 3.00 το μεσημέρι στην Ακτή Βασιλειάδη για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και την κατάθεση εγγυητικής επιστολής.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν την προσφορά τους σε σφραγισμένο φάκελο στην Επιτροπή Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων των Τακτικών Διαγωνισμών και των Διαδικασιών Διαπραγμάτευσης Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μέχρι την Παρασκευή 23.9.2016 και ώρα 9:00 π.μ.
Ο σχετικός μειοδοτικός διεθνής διαγωνισμός, συνολικού προϋπολογισμού 37.400 ευρώ την ημέρα συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και κρατήσεων, είχε ανατεθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης του υπουργείου Ναυτιλίας στην εταιρεία European Management Company αντί 28.520 ευρώ την ημέρα, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων και ΦΠΑ.
Οι υπηρεσίες μίσθωσης και ναύλωσης του πλοίου της εταιρείας ήταν διάρκειας ενός μήνα, από 21.9.2016 έως 21.10.2016 με δυνατότητα παράτασης έως 21.11.2016.
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του υπουργείου Ναυτιλίας σε κάθε έναν από τους επιβαίνοντες φιλοξενούμενους μετανάστες και πρόσφυγες θα έπρεπε να παρέχεται κάθε έξι ώρες δωρεάν τουλάχιστον ένα μπουκάλι 750 ml νερό και δωρεάν πρόγευμα πρόχειρης τροφής τουλάχιστον ένα σάντουιτς άνευ χοιρινού κρέατος.
Επίσης στο πλοία θα πρέπει να παρέχονται βασικές υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ύπαρξη φαρμακείου για την αντιμετώπιση πρωτογενών περιστατικών)
Σημειώνεται ότι η πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη ναύλωση πλοίου, προκειμένου να φιλοξενηθούν πρόσφυγες και μετανάστες από τον καταυλισμό της Μόριας στη Μυτιλήνη, δεν είχε κοινοποιηθεί στον ΣΕΕΝ (Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας) από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, κάτι που προκάλεσε τις αντιδράσεις ορισμένων ναυτιλιακών εταιρειών.
Πηγή: Το Βήμα
Ο Ρεπόρτερ: Βρήκαμε την απόφαση ματαίωσης.. την διαβάσαμε και δείτε τι λέει στο τέλος... "Τη ματαίωση της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου παροχής υπηρεσιών μίσθωσης / ναύλωσης πλοίων διάρκειας από 21-09-2016 και μέχρι 21-10-2016 με δυνατότητα παράτασης έως 21-11-2016 για την αντιμετώπιση...."
Εδώ για να το ξεκαθαρίσουμε μιλάμε όχι για έκτακτη ανάγκη αλλά για μόνιμη κατάσταση...
Στη Μυτιλήνη θα έχουμε όχι 1 άλλα και άλλα καράβια...
Πιθανώς πολλά καράβια...
Και αν κάποιος κάνει τους πολλαπλασιασμούς, δηλαδή το κόστος που έχει το καράβι την κάθε μέρα με τον αριθμό των ημερών και με τις παρατάσεις που προβλέπονται τότε θα καταλάβετε και για ..πόσα λεφτά μιλάμε...
Μιλάμε για πολλά λεφτά...
Και δεν μιλάμε για έκτακτη κατάσταση αλλά για μόνιμη.. και ας μη το λένε..
Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι σε λίγες μέρες θα λειτουργεί πλήρως και πάλι το hotspot της Μόριας...
Επομένως μπορεί κάποιος να μας πει τι χρειάζεται το πλοίο ή τα ..πλοία;;;
Είναι απολύτως κατανοητό ότι ο Τσίπρας και ο Μουζάλας δεν κατάλαβαν τι συμβαίνει στη Λέσβο ή παριστάνουν ότι δεν κατάλαβαν..
Τα χειρότερα δυστυχώς είναι μπροστά μας...
Lesvos Voice...αν μας θεωρείτε χρήσιμους
προτείνετε την σελίδα μας στο fb
και στους φίλους σας !!!
Ευχαριστούμε !!
www.lesvosvoice.blogspot.gr
.....Εδώ σχολιάζουμε την Είδηση !!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.