Όπως είναι γνωστό η Fraport έχει «πάρει» 14 περιφερειακά αεροδρόμια μεταξύ αυτών και το αεροδρόμιο Μυτιλήνης..
Πρόκειται για μια ιδιωτικοποίηση, που έγινε και αυτή σε περίοδο κρίσης, γεγονός που σημαίνει ότι η πώληση δεν έγινε με το αντίτιμο που θα έπρεπε..
Ωστόσο πρόκειται για μια ιδιωτικοποίηση που αναμένεται να έχει άμεσα θετική επίπτωση στην οικονομία και ιδιαίτερα στον τουρισμό…
Δείτε όμως τι παιχνίδια παίζονται που δημιουργούν πλέον έντονη ανησυχία ότι κινδυνεύει και αυτή η ιδιωτικοποίηση όπως έγινε και στη περίπτωση της ΔΕΣΦΑ με τους Αζέρους, που τινάχτηκε στον αέρα….
Το έργο της διασταύρωσης των διαδρόμων του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης υποτίθεται ότι έπρεπε να έχει γίνει από το 2006.
Αφού για διάφορους λόγους λίμνασε επί 10 χρόνια, όπως διαβεβαίωνε η Πολιτεία, το έργο θα ολοκληρωνόταν τον Μάρτιο του 2017, πριν δηλαδή ξεκινήσει η τουριστική περίοδος.
Κύκλοι που παρακολουθούν την υπόθεση της παραχώρησης υποστηρίζουν πως μέχρι σήμερα το έργο ακόμη δεν ξεκίνησε και, αν ξεκινήσει τώρα, θα είναι σε εξέλιξη στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, με δραματικές επιπτώσεις στον τουρισμό και στην οικονομία της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής και της ευρύτερης περιοχής.
Η ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) επιμένει στην άμεση έναρξη του έργου...
«Η επιμονή της YΠΑ είναι μια παράλογη επιλογή για το 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας και τη 2η μεγαλύτερη πόλη, καθώς μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει.
Εκτός εάν ο στόχος είναι άλλος… Nα τιναχτεί στον αέρα η συμφωνία με τη Fraport.
Γιατί αν η Fraport παραλάβει το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, είναι υποχρεωμένη να αναστείλει τη λειτουργία του μέχρι την ολοκλήρωση των έργων του Δημοσίου, γιατί δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πτήσεων και για να μη διακυβεύσει το παγκόσμιο κύρος της», αναφέρουν κύκλοι που παρακολουθούν την υπόθεση.
"Με αυτά τα δεδομένα, η Fraport είναι υποχρεωμένη, όταν παραλάβει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» να το κρατήσει κλειστό, όχι μόνο γιατί δεν έχουν τηρηθεί τα συμφωνηθέντα, αλλά κυρίως γιατί δεν θα μπορεί να το λειτουργήσει όπως πρέπει και με ασφάλεια!
Μια τέτοια εξέλιξη θέτει σε κίνδυνο ματαίωσης όλη τη συμφωνία παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, καθώς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο από τα 14 και σημαντικός πυλώνας της επένδυσης.
Είναι προφανές ότι η μη ολοκλήρωση της συμφωνίας θα επιφέρει μια τεράστια απώλεια εσόδων για τη χώρα, της τάξεως των 10 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 1,3 δισ. ευρώ άμεσα", καταλήγουν.
Ευχαριστούμε !!
Lesvos Voice...αν μας θεωρείτε χρήσιμους
προτείνετε την σελίδα μας στο fb
και στους φίλους σας !!!
Ευχαριστούμε !!
www.lesvosvoice.blogspot.gr
.....Εδώ σχολιάζουμε την Είδηση !!!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.