Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ;; ..ΚΑΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΤΟ ΣΙΓΡΙ !!


Καμία δέσμευση για το χρόνο υπογραφής της σύμβασης και για την έναρξη των εργασιών, καθώς όλα εξαρτώνται από την διάθεση του εργολάβου αν θα αναλάβει ή θα παραιτηθεί του έργου, δεδομένου του μεγάλου χρονικού διαστήματος που έχει παρέλθει από την απόφαση της επιτροπής διαγωνισμού.
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται προς το παρόν, η υπογραφή της σύμβασης με τον εργολάβο για την κατασκευή του λιμένα Σιγρίου, που έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών από το περασμένο φθινόπωρο, χωρίς, όμως, από τότε να υπάρξει καμία εξέλιξη.

Η αρχική πληροφόρηση ήταν ότι άμεσα ο εργολάβος, το αργότερο μέχρι τέλος του χρόνου (2016), θα υπέγραφε τη σύμβαση και το έργο θα προχωρούσε. 

Μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει.

Ο Δ/ντής Εποπτείας Έργων της «Εγνατίας οδού Α.Ε.» Γ. Βολιώτης, αναφερόμενος στο θέμα, τόνισε ότι προς το παρόν η σύμβαση βρίσκεται προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ παράλληλα η εταιρεία προχωρά και στην ανανέωση των Περιβαλλοντικών όρων.

Ο Γ. Βολιώτης, στη δήλωσή του, δεν θέλησε να δεσμευτεί, για τον ακριβή χρόνο υπογραφής της σύμβασης και έναρξης των εργασιών στο Σίγρι, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η υπογραφή της σύμβασης εξαρτάται και από τη διάθεση του εργολάβου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή, αν και το έργο έχει ενταχθεί στο ΠΔΕ, η χρηματοδότησή του είναι ακόμη μηδενική, αφού ως είθισται οι χρηματοδοτήσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, γίνονται μετά το Σεπτέμβριο κάθε έτους

Σε περίπτωση λοιπόν, που υπογραφεί η σύμβαση το επόμενο διάστημα και ξεκινήσουν οι εργασίες, η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο θα πρέπει η ίδια να καλύψει τις δαπάνες του, για τους πρώτους μήνες τουλάχιστον, έως ότου εκταμιευθούν τα πρώτα χρήματα. 

Το ερώτημα που τίθεται, είναι αν μπορεί σε μια τέτοια δύσκολη οικονομική συγκυρία, μια τεχνική εταιρεία να διαθέσει τόσο μεγάλο κεφάλαιο για την έναρξη ενός έργου, χρηματοδοτώντας το και επενδύοντας στο κράτος, χωρίς αντίκρισμα.

Απ' την άλλη, το ζήτημα της ανανέωσης των Περιβαλλοντικών όρων μπορεί να είναι σε εξέλιξη, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, κανείς, όμως, δεν είναι βέβαιος για το πότε ακριβώς θα ολοκληρωθεί.

Εξάλλου, έχει δημοσιοποιηθεί εδώ και αρκετούς μήνες  το γεγονός ότι η ελληνική πολιτεία, προτίθεται να διασπάσει την Εγνατία και το κερδοφόρο τμήμα της να το διαθέσει σε ιδιώτη, ενώ το υπόλοιπο να το συγχωνεύσει στις υπηρεσίες του Υπουργείου.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Υπουργείο Υποδομών και ο Υπουργός Χρ. Σπίρτζης, εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να πάρουν το έργο από την Εγνατία και να το εκτελέσει το ίδιο το Υπουργείο, που το χρηματοδοτεί.

Η πρόθεση αυτή του Υπουργού, είχε εκφραστεί δια στόματος του Διευθυντή Λιμενικών Υποδομών του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών Θ. Τσουκαλά, ο οποίος είχε συμμετάσχει σε σύσκεψη σχετική με τις λιμενικές εγκαταστάσεις της Λέσβου τον περασμένο Δεκέμβριο.

Μάλιστα, ο Θ. Τσουκαλάς δεν θέλησε να δεσμευτεί, για το αν θα αναλάβει την εκτέλεση του έργου, ο εργολάβος που έχει αναδειχθεί μετά από πολύμηνους δικαστικούς αγώνες.

Ειδικότερα, επισήμανε: «Εφόσον το έργο χρηματοδοτείται από το Υπουργείο, ο Υπουργός επιθυμεί να είναι και ο κύριος του έργου. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πορεία. Δεν έχουν και τόση σημασία».


Πηγή: Δημοκράτης










Lesvos Voice...αν μας θεωρείτε χρήσιμους

προτείνετε την σελίδα μας στο fb 

και στους φίλους σας !!! 

Ευχαριστούμε !!


www.lesvosvoice.blogspot.gr  


                   .....Εδώ σχολιάζουμε την Είδηση !!! 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.

Συνεργάτες