«Πραγματικό σκάνδαλο» χαρακτηρίζουν παράγοντες της αγοράς τη συμπληρωματική εργολαβία, ύψους 12,8 εκατομμυρίων ευρώ, στην εταιρεία Τοξότης, για την κατασκευή και αναβάθμιση του οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου, στη Λέσβο, και η οποία εγκρίθηκε από το υπουργείο Υποδομών στις 4 Αυγούστου, λίγες ημέρες πριν από τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.
Για το ζήτημα αυτό, βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή και ρωτούν γιατί δεν έγινε νέος, ανοιχτός διαγωνισμός - «τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο», τονίζουν - και γιατί δεν ζητήθηκε η γνώμη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων «αλλά μόνο η γνώμη του διορισμένου από τον κ. Σπίρτζη κ. Κοτσώνη και του συμβουλίου που προΐσταται».
Σύμφωνα με την εισήγηση αυτή, η σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης κρίθηκε αναγκαία επειδή αποκαλύφθηκαν σημαντικά ευρήματα που προέρχονται από το απολιθωμένο δάσος του νησιού και δεν είχαν αποτυπωθεί στην περιβαλλοντική μελέτη του έργου.
Η μελέτη που παρέβλεψε τα απολιθώματα είχε γίνει από γνωστό μελετητικό γραφείο, στο οποίο τότε διευθυντής συγκοινωνιακών έργων ήταν ο νυν γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας Ηλίας Ξανθάκος.
Πηγή: Βήμα
Ευχαριστούμε !!
Lesvos Voice...αν μας θεωρείτε χρήσιμους
προτείνετε την σελίδα μας στο fb
και στους φίλους σας !!!
Ευχαριστούμε !!
www.lesvosvoice.blogspot.gr
.....Εδώ σχολιάζουμε την Είδηση !!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.